h …. záruka a záruční podmínky

www.zelenazahrada.cz          info@zelenazahrada.cz

ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02  Znojmo, tel: +420 515 222 132, fax: +420 515 264 024

 

 

Na této stránce najdete pravidla a všeobecné podmínky našeho www prodeje a také jiné informace.

NOVÝ E-SHOP !!! - WWW.ZELENAZAHRADA.EU  - NOVÝ E-SHOP !!!

KLIKNĚTE ZDE !!!!

ZPROVOZNĚN 10. 4. 2008

NABÍZÍME NOVINKY A SKVĚLÉ CENY !!!

CENY NALEZNETE V NOVÉM E-SHOPU!

Pro získání více informací týkajících se našeho prodeje, služeb a dalších informací můžete použít následující odkazy. V těchto odkazech naleznete podrobnější informace, které Vám pomůžou vybrat si a objednat zboží, naleznete zde informace o způsobu přepravy a přepravních společnostech, informace o záruce a reklamaci, a další ...
 
Titulní stránka info
Proč u nás nakupovat
Informace o cenách
Informace týkající se našeho prodeje
Záruka a záruční podmínky
Reklamace
Informace o přepravě a odesílání zásilek
Platební podmínky
Jak objednávat zboží
Zákaznické číslo - registrovaný zákazník
Splátkový prodej
Informace o obsahu v dodávce zboží
Více informací o realizaci oplocení, plotu na klíč
Více informací o ochraně osobních dat
Více informací ....
 
 h .... záruka a záruční podmínky
 
Na veškerý námi prodávaný sortiment poskytujeme záruční lhůtu 2 roky (pokud není uvedena delší záruční lhůta). Pro firemní a profesionální užívání pro právnické osoby je u některého sortimentu stanovena záruční lhůta 12 měsíců (výrobcem, dodavatelem a nebo distributorem).
Na svářecí invertory nové řady 2005 firmy Omicron GAMA (modely s touto záruční lhůtou jsou označeny 5 let záruka) se vztahuje 5-letá záruční doba.
Na elektrické ruční nářadí Ferm se vztahuje 3-letá záruční doba.
Na zahradní pletivo, sloupky, branky, dráty a ostatní komponenty pozinkované a potáhnuté zeleným plastem poskytujeme záruku až 20 let na prorezivění dle typu oplocení. Na "zelený program" poskytujeme záruku 5 let.
Na kompletní program hliníkových žebříků a schůdků se vztahuje záruka 5 let.
Na stavební práce poskytujeme 3-letou záruční dobu.
Záruční lhůta začíná platit u zboží zakoupeného na dobírku dnem převzetí a zaplacení zboží od přepravní firmy. Proto vždy prosím vyžadujte přepravní list, či doklad o převzetí a zaplacení zboží.
Na obdrženém daňovém dokladu, na záručním listě je vždy uvedeno datum, které se může lišit s datem doručení a převzetí zboží. Tyto data jsou orientační a pro zákazníka je důležité datum na přepravní listě, či na dokladu o zaplacení a nebo převzetí zboží.
V případě záruk a záručních podmínek se řídíme zákony České republiky na ochranu spotřebitele.
Záruka u zakoupeného zboží se nevztahuje na vady vzniklé nedodržováním zásad uvedených v návodu o obsluze stroje - tedy nesprávným používáním výrobku a zacházení s výrobkem jinak než je uvedeno v návodu. Ze záruky jsou též vyňaty všechny díly podléhající přirozenému opotřebení výrobku či jeho poškození v důsledku jeho vlastní životnosti. Za neuznání nároku záruky se též považuje neoprávněný zásah do výrobku. Nároky a vady výrobku uplatňujte prosím ihned po zjištění závady a výrobek předávejte k reklamaci vždy řádně vyčištěný.  V případě odesílání reklamovaného zboží přepravní společností u motorové pily, křovinořezu, sekačky, atd. vylijte nespotřebovanou palivovou směs a olej a výrobek řádně zabalte nejlépe do původního obalu, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Škody způsobené nedostatečným zabalením výrobku nelze uznat jako záruční vada.
 
 
REKLAMACE PŘI PRODEJI PŘES INTERNET: U zboží, které je zasíláno poštou nebo přepravní společností na dobírku, je důležité okamžitě při přebírání zkontrolovat obal, zda není poškozen, což může znamenat poškození zboží. V případě vážného poškození obalu a vašeho podezření o možném poškození obsahu, zásilku od přepravní firmy nepřebírejte v žádném případě a obraťte se na nás. Při převzetí zboží si ihned překontrolujte zboží v přítomnosti osoby od přepravní firmy. V případě převzetí zboží již nemůžeme zasahovat do reklamace a uznat jakékoliv nesrovnalosti a reklamace v dodávce. Do 24 hodin od doručení a převzetí zboží je nutné zkontrolovat, zda zboží, které vám bylo doručeno a které jste si vybrali je kompletní a nepoškozené. Případné nejasnosti v této lhůtě laskavě reklamujte. V případě jakýchkoli nesrovnalostí se na nás okamžitě obraťte, velice rádi vám pomůžeme. Zelená zahrada nepřebírá zodpovědnost v žádném případě za škody vzniklé během přepravy za přepravní společnost. Zelená zahrada bohužel nemůže též ovlivnit doručení zboží ve sjednané lhůtě za přepravní společnost (lhůtu a čas doručení) - předáním zboží přebírá odpovědnost přepravní společnost.
Případné nesrovnalosti v obsahu dodávce zboží, poškození zboží a další nejasnosti se snažíme vyřešit okamžitě, aby zákazníkovi nevznikaly potíže se zásilkou. Případné reklamace vyřizujeme vždy s ohledem na zákazníka v co nejkratším možném termínu v maximální zákonné lhůtě 30-ti dnů (u reklamací zaslaných poštou začíná lhůta platit dnem doručení zboží).
V případě jakýchkoli problému týkajících se uvedení výrobku do provozu, používání výrobku a jeho příslušenství,  pro více informací o záruce, reklamaci se na nás kdykoli obraťte přímo v naší prodejně a nebo na tel. čísle 602 507 264 nebo 515 222 132, můžete nám samozřejmě zaslat též e-mail.
K vyřízení jakéhokoliv reklamačního nároku potřebujeme doklad o zakoupení zboží - stačí fotokopie (daňový doklad, který obdrží každý zákazník společně se zbožím, případně poštou). Zákazník obdrží též  potvrzený záruční list, který vyžadují někteří dodavatelé a výrobci k uznání nároku na reklamaci, proto uschovejte též pečlivě tento doklad a společně jej zašlete s fakturou a se zbožím. Na základě některých záručních listů a daňového dokladu je též možné uplatňovat reklamaci u jiných prodejců, distributorů, případně jiných dealerů po celé ČR. Pro některé distributory a firmy ovšem záruční list není důležitý a hlavním dokladem pro uplatnění reklamačního nároku je faktura - daňový doklad.
Při reklamačním nároku uveďte laskavě písemně vadu výrobku (stačí ručně a třeba na zadní stranu faktury), telefonický kontakt a zpáteční adresu, aby vaše reklamace mohla být vyřízena bez problémů a co nejrychleji.
 
DŮLEŽITÉ: Případné reklamace laskavě zasílejte na adresu naší prodejny: "zelená zahrada" Ing. Ivo Bauer, Rudoleckého 28, 669 02 Znojmo
Samozřejmě nás můžete kdykoli kontaktovat pro více informací na tel: 602 507 264 nebo 515 222 132 nebo e-mailem: info@zelenazahrada.cz
 
 
Proč tato stránka info vznikla?
Vznikla pro vás, naše zákazníky, abychom Vás na této stránce informovali o našem prodeji, jak to u nás funguje.
Na této stránce se dozvíte více informací, které se týkají našeho prodeje, záručního a pozáručního servisu. Více o poskytovaných službách, záruce a  případné reklamaci, způsobu dopravy, platebních podmínkách a další určitě nezbytné informace, které Vám ulehčí objednávku zboží  a jeho nákup, atd.
Zelená zahrada Vás chce přesvědčit o tom, že je solidním a spolehlivým partnerem pro nákup zboží a využívání jejích služeb. Také proto je tady následující stránka plná důležitých informací. Přejeme si, aby naši zákazníci věděli, že jsou u nás na prvním místě a že se snažíme podřídit jejich přáním a požadavkům a zároveň stanovit "určitá pravidla", která se týkají prodeje výrobků a poskytování služeb naší firmou a řídí se především zákony České republiky a zároveň zdravým rozumem. Jasná pravidla mají jasný cíl - předcházet nesrovnalostem a potížím pro obě zúčastněné strany PRODÁVAJÍCÍHO I KUPUJÍCÍHO.
 

ZELENÁ ZAHRADA, Rudoleckého 28, 669 02  Znojmo, tel: +420 515 222 132, fax: +420 515 264 024